Урок за 17.03.2020 (вівторок) для 3-А, 3-Б класів

Тема "Daily Life". Lessons 2-3.


3 - А, 3 - Б класи. 
Підручник 


Раджу переглядати відео за темою уроку (з 4 хв., 20 с.) паралельно з виконанням вправ підручника для більш поглибленого розуміння матеріалу кожної вправи. 

Це цікаво! 




с. 104, в. 1.
Listen and repeat.
Прослухай, повтори  і прочитай самостійно речення. 

с. 104, в. 2. 
Look, listen and say.
Прослухай і прочитай.

с. 106, в. 1. 
Listen and read.
Послухай і прочитай самостійно.

с. 106, в. 2.
Choose, point and read.
Вибери, покажи і прочитай.

с. 107, в. 5.
Talk about your friend's day.
Розкажи про день свого друга за прикладом (усно)




3 - А клас. 
Робочий зошит (Work Book)
Exercise 1, p. 80.
Write and say.
Подивись на годинники, скажи, котра година і напиши. Кожне речення будуй так: "It's ______ past/to _________"


Exercise 3, p. 81.
Read and guess, draw and write down the answer.
Прочитай і здогадайся, про що мова; намалюй і запиши відповідь.

Exercise 1, p. 82.
Read the text, oder the pictures and write the correct time.
Прочитай текст, постав малюнки у правильній послідовності і напиши правильний час до кожного малюнка.
ЯКЩО ЗМОЖЕШ!!! (я впевнена, що зможеш)
Exercise 2, p. 82.

Answer the questions.
Дай відповіді на запитання тексту.





3 - Б клас. 
Робочий зошит (Work Book)
Exercise 1, p. 82.
Write and say.
Подивись на годинники, скажи, котра година і напиши. Кожне речення будуй так: "It's ______ past/to _________"


Exercise 3, p. 82.
Make up sentences.
Склади і запиши речення. Використовуй фрази з кожного стовпчика послідовно.

Exercise 1, p. 83.
Look and write.
Подивись на малюнки та склади речення, вказуючи час на годинниках. 

Пам'ятай!
Якщо дію в реченні виконує HE/SHE/IT, дія має закінчення -s/ -es.
Nick (he) goes to school at half past eight.
ЯКЩО ЗМОЖЕШ!!! (я впевнена, що зможеш)
Exercise 2, p. 83.

Complete the sentences with "Do" or "Does". Answer the questions.
Доповни речення словами "Do" або "Does". Дай відповіді на запитання.

Пам'ятай!
Якщо дію в реченні виконує HE/SHE/IT, то ставимо допоміжне дієслово "Does" для утворення запитання; дія НЕ має закінчення -s/ -es.

Якщо дію в реченні виконує I/YOU/WE/THEY, то ставимо допоміжне дієслово "Do" для утворення запитання; дія НЕ має закінчення -s/ -es.





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок за 19.01.2021 (вівторок) для 2-А та 2-Б класів.

Урок за 18.01.2021 (понеділок) для 2-А та 2-Б класів.

Урок за 21.01.2021 (четвер) для 1-А класу та за 20.01.2021 (середа) для 1-Б класу.